Ny blogger på Hobbygruppa

Hei!

Jeg heter Tove, og er ny blogger her inne på hobbygruppa.

Mine innlegg vil handle om håndarbeid. Som dere ser av bildene er min store hobby strikking og innleggene mine vil hovedsakelig om dette. Her skal jeg prøve å komme med tips både når det gjelder mønster og teknikker.

Jeg kommer til å skrive innlegg som passer både nybegynnere og de som har strikket en del. Det kommer nok noen innlegg der jeg skriver om annet enn strikking som f.eks hekling, pjoning etc.

Håper jeg både kan inspirere og hjelpe!

Legg gjerne igjen kommentarer dersom dere har spørsmål eller det er noe dere ønsker at jeg skal skrive om.

Klem fra Tove

4 kommentarer

Hildur

16.02.2017 kl.15:30

Koselig å ha deg her Tove! :D Blir spennende å lese innleggene du blir å poste!

Jeg strikker bittelitt, men er mer en hekler. Jeg har veldig lyst å strikke ullsokker, da det er flotte gaver og minner meg om Bestemor. Problemet er at med en gang jeg kommer til hæler så gir jeg opp, fordi det blir for avansert xD Kanskje du har noen tips eller enkel oppskrift på hvordan man strikker hæler?

Hobbygruppa

17.02.2017 kl.08:38

Hildur: Takk Håper jeg kan inspirere noen med innleggene mine. Takk for at du kom med tips. Da kommer det innlegg om strikking av sokker

natheless

17.02.2017 kl.16:52

Så mye fint du lager da! Ha en fin fredag! :)

Hobbygruppa

20.02.2017 kl.08:35

natheless: Tusen takk!

Skriv en ny kommentar

Hva finner du her?

09.10.2015 kl.20:09
Skrevet av Hobbygruppa
Hei! Dette er en ny gruppeblogg, som er laget for å prøve å samle de kreative bloggerne, slik at det blir enklere å finne hverandre.La oss samarbeide og bli inspirert av hverandre! Her kan alt av...